عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 2360
نویسنده : امیر رضا اکبری

اتومبیل های کلاس GLK «مرسدس‏بنز» که طراحی آن بر پایه کلاس C شکل گرفته، نخستین‏بار در سال 2008 میلادی در نمایشگاه اتومبیل «پکن» به نمایش درآمدند و پائیز همان سال، برای رقابت در بازار اتومبیل‏های شاسی بلند جمع و جور وارد بازار شدند، سپس در سال 2012 ظاهر و داخل این کلاس تغییرات تازه‏ای به خود دید و به‏عنوان مدل 2013 به بازارهای جهانی راه یافت. با همکاری یکی از خوانندگان «مجله ماشین»، فرصتی پیش آمد تا این اتومبیل جدید و زیبا را که به سامانه دو دیفرانسیل دائمی 4MATIC مجهز است، مورد بررسی بیشتر قرار دهیم.


تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 2248
نویسنده : امیر رضا اکبری

کدام خودروسازان بیشترین افت تولید را داشته‌اند؟

براساس جدیدترین آمارهای رسمی دو شرکت کرمان موتور و خودروسازی راین با کاهش صددرصدی، بیشترین افت تولید خودروهای سواری را در تیر ماه داشته‌اند.

تیرماه امسال تولید خودروهای سواری در تمام خودروسازان داخلی به غیر از شرکت سایپا، کاهش یافته است.

کرمان موتور و خودروسازی راین با افت صد درصدی تولید در صدر جدول افت تولید قرار دارند. پس از آن بیشترین کاهش تولید مربوط به گروه بهمن بوده که تعداد خودروهای سواری تولیدی آن با کاهش 97.2 درصدی از 107 دستگاه در تیر 91 به سه دستگاه در تیر 92 کاهش یافته است.

در این مدت خودروسازی مدیران نیز با افت 82.4 درصدی تولید مواجه شده به‌گونه‌ای که تعداد خودروهای سواری تولیدی این شرکت از 4064 دستگاه در تیر 91 به 714 دستگاه کاهش یافته است.

تولید شرکت پارس خودرو نیز با کاهش 50.4 درصدی از 14 هزار و 61 دستگاه در تیر 91 به 6970 دستگاه رسیده است.

تیرماه امسال گروه صنعتی ایران خودرو نیز با افت 48.2 درصدی تولید خودروهای سواری مواجه شده به‌گونه‌ای که تولید خودروهای این شرکت از 38 هزار و 463 دستگاه به 19 هزار و 929 دستگاه کاهش یافته است.

اما در این مدت تولید انواع خودروهای سواری در شرکت سایپا افزایش یافته است به‌گونه‌ای که مجموعه تولیدات این شرکت با رشد 31.7 درصدی از 17 هزار و 61 دستگاه در تیر ماه 91 به 22 هزار و 477 دستگاه در تیر 92 افزایش یافته است.


تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 2053
نویسنده : امیر رضا اکبری
خودروی آمریکایی عظیم الجثه از کادیلاک !!!

کادیلاک سیل کانسپت یک خودروی بسیار بزرگ و عظیم الجثه است که با وجود سقف کروک یک خودروی طویل و جادار است البته همه خودروهای آمریکایی این گونه ساخته میشوند .

کادیلاک سیل کانسپت یک خودروی لوکس و در عین حال خصوصیات اسپرت بودن را دارد.

موتور : 6 سیلندر , 3600 سی سی , قدرت : 425 اسب بخار

 

 

تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 2446
نویسنده : امیر رضا اکبری

تلاطم این روزهای بازار کشور، مشتری را سر در گم کرده است. عده‏ای همچنان بی‏توجه به شرایط تحویل و قیمت‏های کاذب خودروهای داخلی سرگرم خرید هستند، گروهی هم خرید اتومبیلی با حداقل قیمت برایشان دردسرساز شده و گروه سوم دردسته لوکس سوارانی قرار می‏گیرند که تلاطم بازار آن‏چنان تأثیری بر روند خرید خودرو برای آنان ایجاد نکرده و این دقیقاً 3 طیف متنوع مشتری است که این روزها در بازار اتومبیل کشور حضور دارند. با این اوصاف با لکسس LX570 همراه شدیم تا ببینیم خودرویی که DNA تویوتا و قالبی از لندکروزر را به دوش می‏کشد، چه تفاوت‏هایی با برادر بزرگ خود دارد.
 




















































































 
 
 


:: موضوعات مرتبط: لکسوز , ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 2360
نویسنده : امیر رضا اکبری

کمپانی «جنرال موتورز» زیر مجموعه‏های قدرتمند و مشهوری داشته و اگر بر روند تولیدات آن، نگاهی داشته باشید، بدین نتیجه خواهید رسید که از زمانی که «شورولت» متولد شده، وجهه تولیدات این کمپانی را به نوعی تحت الشعاع محصولاتش قرار داده است! در حال حاضر هم این رقابت نوستالژیک با دیگر زیر مجموعه‏های GM ادامه دارد. هر چند انتخاب بین آنها سخت است و باید قضاوت را به سلیقه مشتریان هدف و دوستداران خودروهای آمریکایی سپرد. در این مقاله به معرفی یکی از SUV‏های پرطرفدار و موفق شورولت یعنی مدل Tahoe می‏پردازیم.

































 






















































تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 1893
نویسنده : امیر رضا اکبری

 


تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 1935
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

آمیکو
www.amicoir.com
 
 
 
آریا دیزل
www.aryadiesel.com
 
آسان موتور
www.assanmotor.com
 
 
 
اطلس خودرو
www.atlaskhodro.com
 
آورین خودرو
www.avrinauto.ir
 
 
 
گروه خودروسازی بهمن
www.bahmangroup.com
 
 
کاریزان خودرو
www.carizangroup.com
 
 
ایران خودرو
www.ikco.com
 
 
ایرتویا
www.irtdlr.com
 
 
 
خودرو سازی راین
www.pac.ir
 
 
ماموت
www.mammutgroup.com
 
 
مازایران
www.maziran.com
 
 
مدیران خودرو
www.mvs.ir
 
 
 
مدیران پارس
www.irmpe.com
 
 
مرتب خودرو
www.morattabkhodro.com
 
 
 
عقاب افشان
www.oghabafshan.com
 
 
 
پارس خودرو
www.parskhodro.ir
 
 
پرشیا خودرو
www.bmw-iran.com
 
 
رنو پارس
www.renault.co.ir
 
 
رانیران
www.runiran.com
 
 
 
سایپا
www.saipacorp.com
 
 
سایپا دیزل
www.saipadiesel.com
 
 
ستاره ایران
www.setarehiran.com
 
 
شهاب خودرو
www.shahabkhodro.com
 
 
زاگرس خودرو
www.zagrosskhodro.com
 

 
زامیاد
www.zamyadco.com
 

تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 1775
نویسنده : امیر رضا اکبری

 عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران خواستار تشدید نظارت‌ها و تجمیع واردات تایر در یک گمرک خاص برای جلوگیری از واردات تایرهای تاریخ مصرف گذشته و بی‌کیفیت شد.

مسعود بهرامی‌ نوید اظهار کرد:‌ واردات تایر مشمول استاندارد اجباری است با این حال بعضا نمونه‌ای که واردکنندگان مجوز واردات آن را از استاندارد می‌گیرند با آن چه وارد می‌کنند متفاوت است.

وی با بیان این‌که تایر با امنیت جانی شهروندان سر و کار داشته و باید کنترل‌ بر واردات این محصولات تشدید شود، خاطرنشان کرد: باید تنها یک گمرک به واردات تایر اختصاص یابد تا نظارت‌ها در این زمینه متمرکز شود.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران ادامه داد: در حال حاضر از گمرکات مختلف امکان واردات تایر وجود دارد این در حالی است که برخی گمرک‌ها از تجهیزات لازم برای تست و انجام تمام آزمایش‌های مربوطه بر روی تایرهای وارداتی، برخوردار نیستند.

وی افزود: بنابراین در صورت اختصاص یک گمرک خاص به واردات تایر، شرکت‌های بازرسی معتبر از جمله شرکت مهندسی تحقیقات صنعت تایر کشور می‌توانند در این گمرک مستقر شده و با استفاده از دانش فنی و آزمایشگاه مجهز خود از واردات تایرهای بی‌کیفیت جلوگیری کنند.

بهرامی نوید با بیان این‌که هم‌اکنون شاهد واردات تایرهایی با کیفیت پایین و بعضا تاریخ مصرف گذشته هستیم، تصریح کرد:‌ در مواردی ظاهر این تایرها بسیار مناسب است اما در آزمایشگاه و در زیر تست از استاندارد لازم برخودار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: یک تایر باید در آزمایشگاه و در زیر بار لازم قرار گیرد تا میزان تحمل فشار آن مشخص شود. در این زمینه پنج فاز در آزمایشگاه طی می‌شود که بعضا برخی از تایرهای وارداتی در فاز سوم آزمایش از بین می‌روند.


تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 1941
نویسنده : امیر رضا اکبری

بازار خودرو در شرایطی هفته جاری را سپری کرد که ماه مبارک رمضان نیز آخرین روزهای خود را پشت سر گذاشت. بسیاری از فعالان بازار خودرو پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پیش بینی کرده بودند که با توجه به افت تولید و افزایش ناگهانی قیمت خودرو، فصل تابستان بر خلاف سال های گذشته بازار خودرو رنگ رونق نخواهد دید.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و کاهش سفرهای تابستانی نیز به این رکود دامن زد تا نیمه های تابستان فرا رسیده باشد و همچنان بازار خودرو انتظار رونقی را بکشد که یک سالی است از آن رفته است. هرچندبا آغاز به کار دولت یازدهم این امید وجود دارد بار دیگر رونق با بازار خودرو آَشتی کند. موضوعی که به نظر می رسد چند ماهی زمان احتیاج داشته باشد تا بار دیگر تولید خودرو رشد پیدا کند و به دنبال آن اتفاق های خوشایندی برای بازار خودرو رقم زند. اتفاق های خوشایندی که به نظر می رسد بازار خودرو تشنه آن باشد تا شاید از این بی تحرکی خارج شود.

بی تحرکی ای که در هفته سپری شده نیز همراه بازر خودرو بود و به دنبال کاهش تقاضا و عرضه قیمت ها دستخوش تغییر نشدند. بر این اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با 35 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد. این خودرو در مدل تیپ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان فروخته ‌شد و v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به 34 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

پراید، خودروی خبرساز یک سال گذشته بازر خودرو همانند هفته گذشته تغییری قیمتی ثبت نکرد. بر این اساس پراید در مدل ۱۱۱ با قیمتی معادل ۱8 میلیون و 200 هزار تومان فروخته شد. پراید مدل ۱۳۱ نیز ثبات قیمت داشت و در هفته ای که گذشت ۱6 میلیون و 7۰۰ هزار تومان به فروش رفت. پراید در مدل ۱۳۲ نیز قیمتی برابر با ۱6 میلیون و 300 هزار تومان داشت.

در ادامه جدول قیمت خودروهای داخلی در هفته ای که گذشت آمده است. قیمت هایی که نسبت به هفته ماقبل آن هیچ تغییری پیدا نکرده است.

  


تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 2219
نویسنده : امیر رضا اکبری

 ایسوزو، از موتور دیزلی جنرال موتورز در وانت پیکاپ جدید خود که سال 2016 در بازار هند معرفی می شود، استفاده خواهد کرد.

این خودروساز بزرگ آمریکایی به شریک قبلی خود، 100 هزار موتور خواهد داد که احتمالا در کارخانه talegaon جنرال موتورز ساخته می شوند.

 

 

اخبار حاکی از آن است که این کار ایسوزو تلاشی برای پایین نگه داشتن قیمت ها هم از نظر تولید و هم از نظر تحقیق و توسعه است. از طرف دیگر گفته می شود که این تامین موتور توسط جنرال موتورز، دسترسی این خودروساز را به بازارهای آسیای جنوبی آسان تر می کند.

البته هنوز مشخص نیست که این پیکاپ بر اساس d-max ساخته می شود یا یک مدل کاملا جدید خواهد بود. انتظار می رود زمانی که این خودرو عرضه شود، در کارخانه این خودروساز ژاپنی که به زودی در منطقه صنعتی sri سیتی در نزدیکی مرز آندرا و تامیل نادو تاسیس می شود، تولید شود.


تعداد صفحات : 50


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com