عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 2194
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

بهترین عکس های این هفته فناوری

بهترین عکس های این هفته فناوری

اگر طرفدار عکس هستید و دنبال جذابیت های عکسی علم و فناوری می گردید برایتان مجموعه ای آمده کرده ایم که دارای جذابیت های زیادی است. طی هفته ای که گذشت این تصاویر برگزیده ای از بهترین تصاویر علم و فناوری از اقصا نقاط دنیاست . امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت ببرید.

نهنگِ زمان

اکنون زمان مهاجرت سالانه یِ نهنگ هایِ گوژپشت است. مهاجرتی به مسافت 8 هزار و 500 کیلومتر از شبه جزیره ی قطب جنوب به ساحلِ کلمبیا برای زایمان نهنگ باید انجام شود.

تیمار کهکشانی

خانمِ «کارِن نایبِرگ» فضانورد ناسا مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی در حال نشان دادن چگونگی شسشتوی موی سر خود در نیروی جاذبه یِ صفر است.

روز سبز

کارگری در حال پاکسازی باقی مانده ی جلبک هایی است که از گردباد سهمگینِ سولیک در خط ساحلی چینگدائو در استان شاندونگ به جا مانده اند.

غوطه ی ولادمیر پوتین

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین با استفاده از زیردریایی تک نفره یِ «سی-اکسپلور 5» به اعماق دریا رفت تا باقی مانده ی «اولِگ» ناوچه ی نیروی دریاییِ روسیه را مشاهده نماید که در قرن نوزدهم میلادی در دریا غرق شد.

 

فراصوت

اثر ادراکی یک هنرمند از فضاپیمایِ اسکایلون – موتور راکت جدیدِ ساخت کشورِ انگلستان که سرعتش 5 برابرِ سرعت صوت است و فضانوردان را به مدار گردش زمین انتقال می دهد. 

آسمانِ شب

«کیلدر واتر» واقع در نورث­آمبرلند این قابلیت را دارد که به بزرگترین «پارکِ آسمانِ تاریک» اروپا تبدیل شود؛ پارکی که در آن، ستاره شناسی از طریق ممنوع کردن آلودگی نوری ارتقاء داده می شود. 

بلندپرواز

جنگنده ی «رافاله» ساخت کشور فرانسه بر بلندای آسمان به پرواز در می آید تا در جشن نظامی روز ملی فرانسه در پاریس خودنمایی کند.

تاریخ آینده

تصاویر گرافیکی رایانه ایِ منتشر شده بر روی دیوارِ کارخانه کشتی سازیِ قدیمی در یوکویاما در حومه یِ شهر توکیو که برای تجلیل از بیستمین سالگرد توسعه ی مجدد این کارخانه صورت گرفته است.

 

بوسه ی خورشید

تک ساقه یِ گندم قرمز زمستانیِ نرم در برابر غروب خورشید در شهر دیکسون واقع در ایالت ایلینوی

کافی است مقداری آب بیفزایید

پس از هفت سال خشکی، آب سیلاب حوضچه یِ احمدسَر را پر آب نموده است. این حوضچه در کنارِ مجتمع سرخه ای روزا در احمدآبادِ هندوستان قرار دارد که قدمتِ 600 ساله دارد.

 

مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 1927
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

فلاسک شیشه ای فوق مدرن و متفاوت

فلاسک شیشه ای فوق مدرن و متفاوت
ظرف Flasso که بوسیله Subinay Malhotra  که یک مهندس طراح صنعتی است در دهلی هندوستان ساخته شده است. Flasso برای نگهداری شیر استفاده می شود. این وسیله از قطعات سرامیکی، پلاستیکی، شیشه های رنگی و شفاف ساخته شده است.  قرار گرفتن این اجزا فضایی مناسب برای نگهداری شیر فراهم می آورد. اساسا فلاسک شیر طراحی شده نیاز به انتقال شیر از جای پلاستیکی به وسیله دیگر را حل نموده است. این امر مزیت بزرگی محسوب می شود زیرا در کشور هند بطری های شیشه ای شیر ضایعات زیادی دارند و بسته بندی های تتراپک گران می باشند.
این وسیله از مونتاژ فلاسک شیشه ای، ظرف نگهدارنده شیر، درپوش پلاستیکی قابل جدا شدن و سرپوش یا در قابل جابجایی حاصل شده است. نوع طراحی این فلاسک شیشه ای جالب است. بخش بیرونی هرمی شکل و از شیشه شفاف است و سپس درون آن جای که شیر درون آن ریخته می شود از شیشه رنگی ساخته می شود که ظرافت خاصی به طراحی این فلاسک شیشه ای می دهد.
















:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2140
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنت – NetBalancer Pro 6



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2557
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود بازی شبیه ساز کامیون – Euro Truck Simulator



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2084
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

ربات تراکتور راه رونده ی جان دییر

ربات تراکتور راه رونده ی جان دییر

تراکتور راه رونده یِ جان دییر، دستگاه راه رونده ی کاربردی است که برای افرادی که در جنگل کار می کنند طراحی شده است تا آن ها را قادر سازد در میان برف و گل و لای، از کوه های صعب العبور بالا و پایین روند



تراکتور راه رونده یِ جان دییر، دستگاه راه رونده ی کاربردی است که برای افرادی که در جنگل کار می کنند طراحی شده است تا آن ها را قادر سازد در میان برف و گل و لای، از کوه های صعب العبور بالا و پایین روند. نمایندگی شرکت جان دییر در فنلاند با نام پلاس تک موفق شد ترکتوری را بسازد که بهترین پایداری کاری ممکن و کمترین اثرگذاری بر روی زمین را داشته باشد. اینتراکتور برداشت محصول، که بر روی شش پای بند بند حرکت می کند، قابلیت حرکت به تمامی جهات را داراست و خود را به صورت خودکار با سطح جنگل وفق می دهد و می تواند در هر جایی بچرخد و از روی موانع نیز عبور کند. این تراکتور از سیستم رایانه ای هوشمندی بهره مند است که تمامی کارکردهای راه رفتن هم چون مسیر حرکت، سرعت حرکت، طول گام برداشتن و قدم زدن و پاک بودن زمین را کنترل می نماید. کارکردهای لودر و موتور این دستگاه توسط سیستم کلی کنترل ماشین (TMC) شرکت تیمبرجک تنظیم شده است.







:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2327
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

اپل ایر پورت جدیدش را روانه بازار کرد

اپل ایر پورت جدیدش را روانه بازار کرد

سوپر کامپکت جدید اپل AirPort Time Capsule فوق العاده شیک و جذاب است که از 802.11ac Wi-Fi پشتیبانی می کند و عملکرد کلی آن سریعتر شده است. برای AirPort Time Capsule سه پورت Lan و یک پورت Wan در نظر گرفته شده است.

آنچه درباره این وسیله نا امیدکننده است نبود پورت USB 2.0است. هر چند به نظر می رسد اپل می خواهد اپل برای ایر پورت های USB 3.0 رادر نظر گرفته باشد. این پورت می تواند به عنوان میزبان یک پرینتر یا یک هارد اکسترنال باشد.

همانند ورژن های قبلی ایر پورت جدید اپل کاملا بسته طراحی شده است و راهی وجود ندارد که بخواهید کیس آن را بگشایید و آن را سرویس نمایید. ولی خوب اگه زیاد کنجکاو بودید می توانید از قسمت پایینی و پایه ایر پورت جدید را بگشایید. این وسیله به بهینه ساز ایرپورت نیاز دارد که اپلیکیشن آن برای دسکتاپ ویندوزی و مک و نسخه موبایلی iOS آن نیز موجود می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید براحتی تنظیمات لازمه را بر روی آن طی چند مرحله  انجام دهید. ایر پورت جدید با درایو 2 گیگ قیمتی معادل 299 دلار و با درایو 3 گیگ قیمتی معدال 399 دلار دارد.
































 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 1841
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

عیب در نسل سوم تلویزیون های اپل

عیب در نسل سوم تلویزیون های اپل

9to 5Mac  بر مبنای منابع درونی اش گزارش داده است  که اپل قصد دارد که خط و مشی های جدیدی را در فروشگاه هایش بکارگیرد و در تعدادی از مراکزش تعداد کمی از تلویزیون های اپل را که ممکن است معیوب باشد در صورت واجد شرایط بودن تعویض نمایند.

این سیستم های قابل تعویض شامل نسل سوم تلویزیون های اپل است. این سری از تلویزیون های اپل مشکلات ارتباطات شبکه ای دارند و قادر نیستند به شبکه های بی سیم متصل بشوند یا گاهی اوقات به طور موقت می توانند به شبکه بی سیم متصل شوند.

این مشکل در تعداد کمی از تلویزیون های اپل مشاهده شده است. برای واجد شرایط بودن شماره سریال تلویزیون های اپل باید موارد زیر را دنبال کرد:

1)     چهار حرف آخر شماره سریال باید DRHN باشد.

2)     سومین و چهارمین بخش حروف الفبای  شماره سریال باید یکی از موارد فوق باشد:

H9, HD, HD, HF, HG, HH, HJ, HK, HL, HM, HN, HP, HQ, HR, HT, HV, HW, HX, J1, J2, J3, J4, J5, J6, J7, J9

برای موثر بودن این طرح اپل ، کارکنان اپل اطمینان می یابند که بر روی گجت شما سیستم عامل نسخه  5.2.1 یا نسخه های بالاتر نصب شده باشد سپس بالقوه یت تعاملی را بر روی گجت شما تست می کنند. اگر بعد از انجام مراحل اولیه و تست های مقدماتی نخستین نتوانستند موفق شوند، گجت شما را تعویض می نمایند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2074
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

فرمولا1 در 2013 برای Xbox 360 ، PS3 و PC عرضه خواهد شد

فرمولا1 در 2013 برای Xbox 360 ، PS3 و PC عرضه خواهد شد

طرفداران بازی هیجان زده خواهند شد اگر بدانند که COdemaster اعلام کرده است که بازی فرمولا وان 2013 را می خواهد عرضه نمایند. این بازی برای کنسول های بازی Xbox 360 ، PS3 و PCعرضه خواهد شد.

دو ورژن از این بازی، ورژن عادی فرمولا 1 و ورژن کلاسیک فرمولا 1 به طور همزمان عرضه خواهد شد. هر دو ورژن شامل تمام ماشین ها و رانندگان این فصل فرمول وان همچون لویس همیلتون و سرجیو پرز می باشد. این بازی همچنین قوانین بروز شده، تغییرات چرخ ها و بهینه سازی بهتر را برخور دار است.

بازیکنان همچنین می توانند که ماشین های کلاسیک فرمولا 1 را از 1980 تا به حال در اختیار داشته باشند. ورژن کلاسیک این بازی دارای جزئیات و محتوای بیشتری است که شامل ماشین ها و تراک های اضافی از 1990 تا به حال می باشد. برای کسانی که ورژن کلاسیک را انتخاب می کنند محتوایی اضافی در ویرایشی ویژه به صورت DLC کوتاه قرار داده  شده است که می توانند بعد از نصب بازی نصب نمایند.

نکته جالب این است که کدنویسان این بازی کنسول فعلی بازی ها را انتخاب نموده اند و نسل آینده کنسول های بازی یعنی PS4 و Xbox one را در نظر نگرفته اند . کمپانی سازنده این بازی رسما اعلام کرده که به دلیل اهمیت کیفیت بوده است که نسل آینده کنسول های بازی را انتخاب نکردند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2400
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

حرف های لپ تاپ سونی وایو Pro13 با دنیای فناوری

حرف های لپ تاپ سونی وایو Pro13 با دنیای فناوری

لپ تاپ سونی وایو Pro13 یک لپ تاپ عالی با وزنی کمتر از 2.4 پوند و پردازنده نسل چهارم اینتل Core i5 یا i7 با 4 گیگ کش ، عمر باطری طولانی و عملکرد عالی یک انتخاب مناسب برای طرفداران لپ تاپ سونی است.

این لپ تاپ 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی برخوردار است. صفحه نمایش این لپ تاپ 13.3 اینچی با روزلوشن 1080×1920 پیکسل است. ابعاد این لپ تاپ 0.68×8.5×12.68 اینچ می باشد.  

گرافیک این لپ تاپ اینتل HD 4400 است. هر چند که به دلیل اینکه از گرافیک یکپارچه این لپ تاپ بهره می برد می تواند از معایب آن محسوب می شود.

لپ تاپ سونی وایو Pro13 بردار بزرگتر لپ تاپ سونی وایو Pro11 است  که در واقع می توان آنان را برادران اولترابوک لمسی حساب آورد که هر دو از سیستم عامل ویندوز8 بهره می برند.  این لپ تاپ دارای دو پورتUSB 3.0 T SDکارت و HDMI است و فاقد اپتیکال درایو می باشد.

این لپ تاپ از لحاظ اندازه تقریبا هم اندازه مک بوک ایر 13 اینچی ولی با جزئیات بیشتر است. هر چند در یکی ،دو هفته اخیر اپل،سامسونگ و سونی مشغول به رقابت در عرضه محصولات جدیدشان بودند  و هر کدام با عرضه محصولاتی دنیای فناوری را به سوی خود جلب نموده اند اما شاید بتوان گفت کوشش سامسونگ بیش از سونی و اپل بوده و باید منتظر بود که سونی و اپل چه پاسخی برای سامسونگ دارند.















:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2155
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

طرح ساخت جزیره شناور برای یک موزه چینی در آینده

طرح ساخت جزیره شناور برای یک موزه چینی در آینده

این جزیره یک طرح نامنظم پراکنده ،در غالب یک طرح هنری به شکل یک شاخه زیتون از سمت کشور چین به سمت کشور تایوان گسترده خواهد شد. قرار است این طرح به عنوان موزه هنری  Pingtan در جزیره  Pingtan که نزدیکترین نقطه خاک چین به تایوان است طراحی شود. قرار است این موزه هنری شناور بوسیله طراحان معمای MAD بر روی یک سطح آرام و بی تلاطم ساخته شود.

این جزیره شناور بیش از 13000 فیت مربع وسعت خواهد داشت. جزیره Pingtan در یک آبگیر ساخته خواهد شد که کمتر انسانی تا به حال در آنجا پا نهاده و قرار است در موزه آن بیش از هزار گنجینه ملی چین به نمایش گذاشته شود  و این در کنار سایر کارهای مدرنی است که در طرح این پروژه انجام خواهد شد.

موزه هنری Pingtan و جزیره اش قرار است یک مرکز فرهنگی و  تبادلات مالی بین این دو کشور باشد. جزیره Pingtan هم اکنون به عنوان یک مرکز نظامی استفاده می شود و قرار  است به یک مرکز توسعه شهری آرم تبدیل شود. گالری عکس هایی را که برای این طرح MAD آماده این ایده را استنباط می کند که وقت آن است که منتظر یک تحول کامل در طرح های معماری باشیم.

















:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

تعداد صفحات : 50


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com