عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 2008
نویسنده : امیر رضا اکبری

 با یک پردازنده اینتل Core i7، GPU نیوادا، هارد یک ترابایتی و صفحه نمایش لمسی لپ تاپ توشیبا Satellite S55t یک لپ تاپ کارا وتوانمند محسوب می شود.

در حالی این لپ تاپ خیلی خوب به لحاظ فنی مجهز شده است قیمت آن 999 دلار است. توشیبا Satellite S55t با برخورداری از نسل جدید پردازنده های اینتل Haswell، 12 گیگ رم و 1 ترابایت فضای ذخیره داخلی توانسته به جد لپ تاپی عالی به طرفداران لپ تاپ به سبک توشیبا ارائه بدهد. 
به ظاهر و بدلیل برخورداری از پردازنده Core i7 و کارت گرافیک قوی به نظر می رسد که عمر باطری آن کوتاه باشد اما تست های به عمل آمده بر روی آن نشان داده که باطری آن قابلیت کارکردی بیش از 4 ساعت 32 دقیقه را برای پخش مداوم ویدئویی دارد. 
صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی با رزولوشن 1366x768 (HD) پیکسلی می باشد. علیرغم صفحه نمایش لمسی بزرگ رزولوشن پایین آن به هنگام تماشای ویدئو و فیلم چندان برای کاربر جالب به نظر نمی رسد.
برخورداری از وب کم HD و صدای استریو از مزیت های توشیبا Satellite S55t است اما فقدان برخورداری امکان ارتباطی از بلوتوث نقطه ضعف مشهودی است که کمی در طراحی این لپ تاپ عالی نبودش عجیب به نظر می رسد. هر چند که از شبکه وایرلس802.11b/g/n  پشتیبانی می نماید.
سیستم عامل همراه آن ویندوز 8 است و دارای بدنه آلمینیومی و مستحکم می باشد. این لپ تاپ از یک پورت USB2.0 و دو پورت  USB3.0 و یک پورت خروجی HDMI برخوردار است. ابعاد آن 14.9 x 9.6 x 1.2 اینچ و وزن آن 5.4 پوند می باشد.














منبع: سی نت



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 1970
نویسنده : امیر رضا اکبری

 آسان نیست اگر بخواهیم یک مرور و بررسی بر روی لپ تاپ ایسر اس 7-392 بنویسیم. بخاطر اینکه این لپ تاپ به مفهوم ایده آل بسیار نزدیک محسوب می شود. ایسر اس 7-392 سومین لپ تاپ اولترابوک ایسر با نمایشگر HD ، عملکرد موثر و طراحی پیچیده یکی از بهترین محصولاتی است که به نظر می رسد از سوی ایسر عرضه شده است.

اولترابوک جدید ایسر دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزلوشن 1920 x 1080پیکسلی LCD است. این لپ تاپ 8 گیگ رم(قابلیت ارتقا تا 16 گیگ) و 128 گیگ حافظه داخلی برخوردار است. ولی فاقد اپتیکال درایو می باشد. در ضمن اینکه دارای 2 پورت USB3.0 می باشد که می توانید برای انتقال سریعتر اطلاعات از آن بهره ببرید.

پردازنده اینتل 1.6 گیگاهرتزی Core i5 برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. برخورداری از سیستم عامل ویندوز 8، ابعاد 12.7 x 8.8 x 0.51 و وزن 3 پوندی از دیگر خصیصه های این لپ تاپ محسوب می شود.
ایسر اس 7-392 امکان ارتباطی از طریق بلوتوث4و Wi-Fi 802.11 a, b, g, n برخوردار است. باطری آن Li-polymer است که امکان کار مداوم بیش از 7 ساعت در این لپ تاپ برای کاربر فراهم آمده است. ایسر اس 7-392 به رنگ سفید و به قیمت 1449 دلار در جولای 2013 عرضه شده است.













 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 1766
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 1715
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1716
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

دانلود مجموعه تک آهنگ های زنده یاد استاد محمد نوری
استاد محمد نوری فارغ‏‌ التحصیل هنرستان تئاتر، زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران، و مبانی تئاتر از دانشکدهٔ علوم اجتماعی بود. او پس از انقلاب اسلامی و پس از مدتی ، فعالیت هنری خود را با آلبوم در شب سرد زمستانی همراه با فریبرز لاچینی و احمدرضا احمدی در سال ۱۳۶۸ از سر گرفت و این همکاری بعدها با آلبوم آوازهای سرزمین خورشید ادامه یافت. در سال ۱۳۸۵ او از سوی سازمان صدا و سیما به عنوان چهره ماندگار موسیقی انتخاب و معرفی شد.
محمد نوری موسیقی را زبانی جهانی و از آن تمام اقوام و ملت‌های روی زمین می‌دانست و از همین رو به اقتباس و الهام از هنر کلاسیک غرب معتقد بود.
در مجموعه حاضر تک آهنگ های این استاد بزرگ گردآوری شده است.


:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 3141
نویسنده : امیر رضا اکبری

 
در روزهایی که دنیای کامیون کشور در تب و تاب حضور کشنده‏های صاحب نام از جمله کشنده V8 اسکانیا R620، رنو مگنوم 520، ولوو FH700 تا ماک Vision قرار دارد، عازم جاده‏های جنوبی کشورمان می‏شویم تا جدیدترین بوژی کش کشور را در میدان عمل مورد بررسی قرار دهیم. انتخاب ما مسیر جَهرم به خُنج در جنوب استان فارس است. این محور به جهت شرایط جاده‏ای از جمله داشتن سینه کش‏های طولانی و کنار گذرها، بهترین فرصت را برای به چالش کشیدن توانایی‏های فنی و قابلیت‏های عملیاتی کشنده منحصربه‏فرد مرسدس بنز ACTROS 4160 SLT فراهم می‏آورد. در کنار جاده‏هایی که از نخلستان‏های زیبا می‏گذرند، خونگرمی خاص مردمان این منطقه بیش از هر چیزی به چشم می‏آید. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: ماشین , کامیون , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1951
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

دانلود SitePoint Ebook Collection - مجموعه کتاب های طراحی و توسعه ی وب

طراحان و توسعه دهندگان وب به خوبی با مجموعه SitePoint آشنا هستند ناشری استرالیایی که ۱۴ سال است به آموزش و انتشار کتاب های معتبر در شاخه طراحی و توسعه وب مشغول است.
در مجموعه حاضر سعی شده بهترین و پرمخاطب ترین کتاب های SitePoint گرد آوری شود.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1966
نویسنده : امیر رضا اکبری

 زبونتو با دو تا انگشت بگیر سه بار بگو داریوش...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
خودتی خودتی خودتی :))

دختری را دیدم تن فروشی میکرد وعده ی زیادی در صف بودن.
قضیه را جویا شدم؟
.
.
.
گفتن که تن ماهیه جنوبه!!!

ديروز لبو گرفتم يهو بابام ديد 
.
.
.
هيچي ديگه بابابام نشستيم خورديم خاك تو سرت واسه ذهن منحرفت واقعا كه :|
حتما دانشجو هم هستي نه !

سلام فاطمه جان خوبی؟
فردا نمی تونم بیام آخه یه کاری واسم پیش اومده.
بعدا بهت زنگ می زنم.
.
.
.
{خیلی زشته sms که مال تو نیست میخونی،اونم تا آخر}

>هر روز عصر کتک< ~~[^-^]

یادت باشه همیشه یکی هست که بخاطر خودت نفس میکشه
..
..
..
دماغت

یکی‌ از فانتزیام اینه که یکی‌ واسم یه جعبه بزرگ کادو بیاره و توش یه جعبه کوچکتر باشه و همین روند ادامه پیدا کنه و آخرش برسه به سویچ پورشه یامثلا لامبورگینی !

اگه کسی بهت گفت خوشکلی با مشت بزن تو دهنش تا دیگه مسخرت نکنه!!!!



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1901
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دوربین کانن EOS Rebel SL1 یک دوربین در اندازه کوچک-متوسط با کیفیت عکاسی مناسب و گرفتن عکس هایی است که در واقع مورد انتظار کاربر است و شاید تنها چیزی که شما در هنگام استفاده از این دوربین ناراضی کند باریکی آن است.

این دوربین یک DSLR عالی است که قابلیت عکسبرداری با کیفیت 18 مگاپیکسل را به شما می دهد.  اندازه اپتیکال سنسور این دوربین 14.9 x 22.3 میلی متر و نوع آن CMOS است.

به لحاظ طراحی برخورداری از ویژگی سبک تر بودن و کوچکی می تواند به عنوان مزیت رقابتی این دوربین محسوب شود. در واقع به نوعی نسخه کوچک شده ودر عین حال دارای طراحی ظریف تر دیگر دوربین کاننT5i محسوب می شود هر چند که علیرغم طراحی جالب تر نسبت به T5i این دوربین به لحاظ سرعت شات برداری متدوام از سطح عملکردی پایین تر برخوردار است.

در هنگام کار با آن و گرفتن عکس و شات برداری در بیشتر مواقع کیفیت تصاویر مشابه کانن T5i می باشد و در تنظیمات اولیه و پایه و بدون انجام تنظیمات کیفیت عکس ها در هنگام عکسبرداری از مناظر مختلف پایین نخواهد بود.  در مورد عکسبرداری با این دوربین این نکته قابل ذکر گر چه بیشتر مواقع کیفیت تصاویر مشابه کانن T5i است اما عکس های گرفته شده با آن درخشندگی و وضوحی همچون کانن T5i را نخواهد داشت.

ابعاد این دوربین 4.6 x 3.6 x 2.7 اینچ و به وزن 14.9 اونس می باشد. قیمت این دوربین به تنهایی  649 دلار و همراه با یک لنز  STM ، 18.5 میلی متری 799 دلار خواهد بود.































:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1797
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دنیای بازی این روز ها گرم است. دست اندرکاران سخت افزاری و نرم افزاری جدیدترین محصولاتشان را از نقاط مختلف دنیا در پنجمین نمایشگاه گیکز کام 2013 به نمایش گذارده اند. قابل توجه این است که ایرانی ها نیز در این نمایشگاه حضور فعالی دارند. از جمله بازی های محبوب که در این نمایشگاه حضور دارند می توان به فیفا 2014، Need for Speed Rivals، The Sims 4، Call of Duty: Ghosts اشاره نمود.

بر طبق اخبار مخابره شده، بیش از 600 کمپانی از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور به هم رسانده اند. ایران نیز در این نمایشگاه 4 نماینده دارد که شامل  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کانون گیم ، مدریک و تیبان گیم است.. گفتنی است تنظیم 30 جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم جهت جلب فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی بازی های ایرانی برای حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازیسازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه آلمان به شمار می رود. پیش از این پیش بینی ها حاکی از این بود که ایران بازار 20 میلیون نفری از گیمر ها دارد و به نظر می رسد برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه بازار گیم ایران بازار جالبی باشد و در آینده نزدیک باید منتظر سرمایه گذاری آن ها در بازار گیم ایران باشیم.

























 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

تعداد صفحات : 50


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com