عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392
بازدید : 1868
نویسنده : امیر محمد حاجی نژاد

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 1672
نویسنده : سبحان صیادپور

 اگه سراغ یه بازی آنلاین استراتژیک باحال و متفاوت میگردید بهتره بازی گرز رو امتحان کنید . اون خیلی متنوع و متفاوته.http://gorz.ir/war

امیدوارم لذت ببرید.اما فقط نظر یادتون نره 



:: برچسب‌ها: بازی های آنلاین ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 2201
نویسنده : سبحان صیادپور

ملودی "پرواز زنبور عسل" از اپرای‌ تزار سالتان و "آواز هندی" از اپرای‌ سادكو دو قطعه‌ بسیار مشهور از آثار این موسیقیدان برجسته هستند. كورساكف‌ در قطعه‌ "پرواز زنبور عسل" با هنرمندی‌ تمام‌ و تنها با سازهای‌ آكوستیكی‌ (غیرالكترونیك‌) صدای‌ پرواز زنبور عسل‌ را به‌ زیبایی‌ تقلید كرده‌ است‌.

كورساكف‌ به‌ دلیل‌ در آمیختن‌ صداهای‌ خیالی‌ در اركسترش‌، خیلی‌ زود مشهور شد؛ آثاری‌ مانند؛ "كاپریچپو اسپاگنول" (1887) و "پیش‌درآمد عید پاك‌ روسی" (1888) از این‌ نمونه‌ هستند. وی‌ بالغ‌ بر پانزده‌ اپرا بر اساس‌ تاریخ‌ و ادبیات‌ عامیانه‌ روسیه‌ تصنیف‌ كرد و اپرای‌ "دوشیزه‌ برفی" (1882)، "سادكو" (1898) و "تزار سالتان"‌ (1907) از معروف‌ترین‌ آنهاست‌.

نمونه‌‌های مختلف از اجرای ملودی "پرواز زنبور عسل" اثر "ریمسکی کورساکف" را ار لینک‌های زیر دانلود کنید.

پرواز زنبور عسل(ارکسترال)

پرواز زنبور عسل (پیانو )

پرواز زنبور عسل (ویالون)



:: برچسب‌ها: موسیقی بی کلام ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 2744
نویسنده : امیر رضا اکبری
طراحی دکوراسیون همیشه در داخل خانه نیست بلکه شما می توانید طرح های نو و زیبا را برای محیط بیرون خانه تان مشاهده نمایید. این طرح های برای خانه های ویلایی که بالکن یا حیاط دارند بیشتر مناسب است. برای انتخاب این طرح ها شما باید بر مبنای ویژگی های حیات و بالکن خانه تان عمل نمایید.
مدل های زیر در حیات ها با گل و گیاه و ترکیبی از تازگی و خلاقیت  می تواند منظره ای جذاب تر برای شما فراهم آورد. در برخی از مدل از نقش چوب استفاده شده که با طرح و رنگ بندی های مختلف نشان می دهد که می تواند نقش مهمی در طراحی فضای حیات و بالکن و قسمت بیرونی خانه داشته باشد. همچنین بالشتک ها و مبل های کوچک و ساده گزینه مناسبی برای چیدمان دکوراسیونی برای خانه شما خواهد بود.

نقش سلیقه شما در انتخاب هر یک از این گزینه ها می تواند موثر باشد برای مثال اگر دنبال طرح های رمانتیک هستید گزینه های وجود دارند که بدون شک می تواند نیاز شما را تامین نماید. حال شما رو دعوت به تماشای این مدل های زیبا دعوت می نماییم.

































:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 2126
نویسنده : امیر رضا اکبری
مدتی است که خبر تولید بوگاتی سوپر ویرون، که قدرتی معادل1,600 اسب‌بخار دارد و می تواند شتاب 0 تا 100 در حدود 1.8 ثانیه پر کند، به گوش می رسد. اما ولف‌گانگ شریبر ، مدیرکل کمپانی بوگاتی، طی مصاحبه‌ای در گردهمایی  Pebble Beach، با ذکر این نکته که قصد تولید چنین ماشینی را ندارند به شایعات درباره آن پایان داد.
پیش از این، کمپانی بوگاتی که زیرمجموعه‌ای از گروه ماشین سازی فولکس‌واگن محسوب می شود، از تولید 450 دستگاه ویرون خبر داده بود که تا به امروز 390 دستگاه از این ماشین، تولید و به بازار عرضه شده است. جالب توجه است که مدل افسانه‌ای Legend نیز، که به تازگی در مونتری کالیفرنیا به نمایش در آمده بود، از جمله تازه های تولیدی این کمپانی ماشین سازی محسوب می شود.
اگرچه مدل‌های اولیه بوگاتی ویرون، از جمله ویرون گرند اسپرت 16.4،  با قدرتی معادل 1,001 اسب‌بخار تولید شدند، اما خبرها حاکی از آن است که تولید این ماشین که تا سال 2015 به طول خواهد انجامید از این به بعد با موتور W16 مجهز به توربوشارژر چهارگانه به بازار عرضه خواهند شد. استفاده از این موتور این امکان را فراهم می آورد که قدرت این مدل از بوگاتی را به 1,200 اسب‌بخار و حداکثر سرعت آن را به 406 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. لازم به ذکر است که به جز استفاده از موتور جدید، تغییر دیگری در آن ایجاد نخواهد شد.

مدیر کمپانی بوگاتی در ادامه صحبت هایش افزود: "اگرچه سوپر ماشین ویرون به مرحله تولید نخواهد رسید، اما این کمپانی به دنبال جایگزینی برای ویرون می‌باشد". وی تاریخ تولید مدل جایگزین و جدید را پس از اتمام تولید ویرون در سال 2015 اعلام کرده است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین , اخبار , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 1554
نویسنده : امیر رضا اکبری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 2116
نویسنده : امیر رضا اکبری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 2292
نویسنده : امیر رضا اکبری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 8134
نویسنده : امیر رضا اکبری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

تعداد صفحات : 50


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com